Monday, March 24, 2008

Kecut hati

Kecut hati for me is like kecik hati in B.M. Lately aku byk kecut hati. Kecut hati ni semakin menjadi jadi..tak tau kenape.i chose to write this in B.M. ade certain emotions yang English tak ley describe. Mungken juge mat saleh tak emosi cam aku kot sbab tu derang tak reka la perkataan English yang match ngan what i feel. Kenape ek aku kecut hati? ade due tige sebab aa..antaranye ade org kate lifestyle aku ni mcm tk betul sikett. Hmph. ni bkan isu aku gi clubbing ke ape, tapi pasal family aku. Cemane aku layan ibu bape aku..Org kate aku kasar aa ngan parents aku. Aku just nak clarify, family aku ni bkan cam family korg. We believe in freedom of expression. Sbgai org luar, saye minta janganlah anda judge. Ape kate kita semua hormati masing masing nye care hidup dan cara komunikasi.

Ada juge org yang tak puas hati sebab aku ni byk kawan lelaki. Hmph..aku nak buat camane kan? Ni lagi satu point besar yang aku nak kene make it clear. Kalau saya ni ade 13 ke 30 teman lelaki, saya rasa itu hak saya. Setiap org berbeza. Yelah, maybe la bf saye byk tapi saya tak lah tidur dengan anyone of them. Tidaklah juga saya membuat hati mereka lara kerana saya tingalkan mereka. tak de pon yang fail periksa sebab saye ataupon menjadi pape kedana sebab nak dok melayan saye saje. Semua dah selamat jadi engineer,pharmacist, lecturer. Saye pon selamat je belajar course saya. Mungken juge tak de rezeki. Mungken juge saya begitu adaptable dan boleh belajar sayang org. Satu kelebihan yang Tuhan kasi untuk menerima org seadanye. Mungkin juga Tuhan dah takdirkan saye belajar daripada byk byk lelaki instead of sorg je. I would say that is rezeki la kan.

Byk lagi la yang buat aku kecut hati. tapi itu la two main things yang buat aku super kecut hati. Aritu ade org kate aku emosi, so skang aku kene la hide emo aku tu by tulis kat blog. Emo tu haram weh, aku kene diam je. Org kutuk pon kite kene diam, org maki pon kite kene diam, org nyusah kan kite pon kite kene diam. Sabar jelah...

1 comment:

Anonymous said...

sod ba ro

sod ba ro

sod ba ro